Založ si blog

Homosexuáli mi nevadia, ale …

Pomerne často sa stretávam s tým, že homosexuáli nikomu nevadia, ale …

Príde mi to ako taký jemný paradox. Ako keby som povedal, že mám rád auto, ale nemám rád auto.

 

Homosexuáli mi nevadia, ale nemám rada ten ich exhibicionizmus.“

=

Vadí mi exhibicionizmus homosexuálov.

 

A exhibicionizmus heterosexuálov je teda ok? Myslím si, že rovnako zle by sme sa pozerali na kohokoľvek, kto natŕča svoju holú riť do kamery. Orientácia toho človeka by bola nepodstatná. Ak poviete, že vám nevadia homosexuáli, ALE vadí vám ich natŕčanie holých rití pred kamery, tak čo tým chcete povedať?

Že homosexuáli natŕčajú svoje holé rite pred kamery? Ktorí homosexuáli? Všetci? Väčšina? Alebo len tí najextravagantnejší? (ktorých je FYI pomerne dosť málo)

V podstate mi to príde, ako keby ste mi povedali, že proti homosexuálom nič nemáte, len vám vadia. (schizofrénia, duh!) Ak vám vadí natŕčanie nahých zadkov na kamery, tak povedzte, že vám vadí natŕčanie nahých zadkov na kamery, a nie, že vám to vadí, ak to robia homosexuáli.

 

Naše milé „ale“ tu dostáva akési alibistické – apologétske rozmery. Hovoríte ním, že vám „nevadí“ to, čo následne okomentujete, že vám vadí. Tak vadí, alebo nevadí? Keď v jednej vete poviete, že sú ok a v druhej, že nie sú, tak ako to máme brať?

 

„Mne homosexuáli nevadia svojou orientáciou, ale vadia mi svojím XYZ.“

Takže XYZ je hlavné poznávacie znamenie homosexuálov? WOW! Môj gaydar sa môže ísť strčiť! 🙂

 

„Ja nemám nič proti homosexuálom, ale vadí mi exhibicionizmus.“

A toto je ok.

Nie, úplne vážne, toto je maximálne v poriadku. Kde je tu rozdiel? Porovnajte s: „ ALE vadí vám ich natŕčanie“, alebo s: „ALE vadia mi svojím XYZ“ Kde je rozdiel? Presne v zámenách. Ak vám „nevadí vec1, ale vadí vám vec2“, je to ok.

Ak poviete, že vám „nevadí vec1, ale vám vadí vec2, ktorá prináleží veci1“, tak zistíme, že nám vlastne vadí vec1.

 

Tak vás poprosím, buď majte gule, a povedzte rovno, že vám homosexuáli vadia, alebo si ujasnite, či vážne to, čo vám vadí, je doménou homosexuálov. Ak vám vadí to, že homosexualitu vidno („nech si to, s kým súložia, nechajú pre seba“), tak vidno ju rovnako, ako heterosexualitu. Držanie sa za ruku a občas nejaký ten bozk nie je tak obrovský exhibicionizmus, aký sa môže zdať.

 

A ešte posledné: „Mne homosexuáli nevadia, ak neprezentujú svoju orientáciu navonok.“ je takmer to isté, ako keby ste povedali: „Mne homosexuáli nevadia, ak neexistujú, alebo ak o ich existencií

v mojom okolí neviem.“ V preklade: „Homosexuáli mi vadia.“ Tak to pomenujte priamo, a nerobte zo seba muzikantov. Aspoň si priznajte, že vám vadia, lebo ak by vám nevadili, tak tá „prezentácia“ (napr. držanie sa za ruky) by vás absolútne netankovala.

 

Pozn.: Áno, aj medzi homosexuálmi sú exhibicionisti, ktorých najviac vidno. Netvrdím, že homosexuáli sú všetko do jedného zašití introverti, aj keď väčšina homosexuálov je pomerne nenápadná.

Facka slušným ľuďom

29.10.2014

Takto to nazvali predstavitelia aliancie za rodinu: slušní ľudia dostali od systému facku. A ja na to čumím a uvažujem: „A ja som facku nedostal, robí to zo mňa neslušného človeka? Nie. Nerobí. Ostatne nepovedali, že facku dostali VŠETCI slušní ľudia … ale, prečo im to dalo facku? Čím?“ „Ústavný súd im zakázal povedať svoj názor na to, čo je [...]

Báseň: Xaos dňa

18.09.2014

Ako vyzerá chaos bežného dňa v živote bežného človeka, ktorý nie je bežný, lebo každý človek má iný bežný deň, a deň beží a beží pre každého inak. V preklade: kašlite na to, užite si básničku. Konštruktívna kritika vítaná: Xaos dňa (Xaos II) Deň. Zobuď sa. Otvor oči. Začína každodenná rutina. Moc spánku nad snami končí. Telo sa pomaličky zapína. Sen, [...]

Homo je nový Hitler

27.08.2014

Včera vo videoblogu na stránkach jedného nemenovaného .týždeň-níku sa objavil názor katolibanského martýra, Kuffu. To by nebolo nič nezvyčajné, každý máme svoj názor, a pán Kuffa je dobrý človek (bez sakrazmu), ktorý pomáha ľuďom. – Pri čom som ale včera večer, pred spaním, skoro vyprskol kakao na monitor, boli jeho láskyplné slová, v ktorých nás nazýval [...]

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:06

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

yoshisnipo

Blog o čomkoľvek. Relatívne. Niekedy konkrétne, niekedy abstraktne. Autor tohoto blogu nezodpovedá za žiadnu ujmu na zdraví, právach alebo iných veciach, týkajúcich sa čitateľa blogu. Autor totižto vyjadruje iba svoj názor (a snaží sa, aby to bolo z textu cítiť)!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 53376x
Priemerná čítanosť článkov: 3140x

Autor blogu

Kategórie