Založ si blog

Homo je nový Hitler

Včera vo videoblogu na stránkach jedného nemenovaného .týždeň-níku sa objavil názor katolibanského martýra, Kuffu. To by nebolo nič nezvyčajné, každý máme svoj názor, a pán Kuffa je dobrý človek (bez sakrazmu), ktorý pomáha ľuďom.

Pri čom som ale včera večer, pred spaním, skoro vyprskol kakao na monitor, boli jeho láskyplné slová, v ktorých nás nazýval vrahmi. Dokonca masovými! Ktorí páchajú genocídu!

V skratke som mal z neho pocit, že toto je jeho predstava gaya:

Pink-hitler[1]

Tadá. Super. … a …prečo?

Lebo.

Tvrdí, že sú dva typy homosexuálov. Tí prirodzení, ktorí vedia, že to je kakané a chcú sa zmeniť. A tí druhí, ktorí sú kakaní, zhýralí a amorálni, vyskúšali už všetky ženy, tak teraz skúšajú chlapov. (srsly, niekde na nete je jeho video, z blogu ho už zvesili)

Ja si to dovolím nazvať hlúposťou, ale kto som ja, aby som o tom mohol niečo hovoriť? On to samozrejme vie, lebo on má homosexuálov doma v obývačke (čítaj: na fare).

53815643

Ja musím súhlasiť s obrázkom (na ktorom je George Takei, btw). Maximálne pre to, lebo sám som gayom, a minimálne pre to, lebo nepasujem ani do jednej definície homosexuála, ktorú Kuffa ponúkol.

OMG, HOW COME? Čo potom som?

Zabíjam deti? – Nope.

Dedkov a babičky? – LOL nie.

Ženy? – Nie.

Mužov? – Heh, nie.

Zvieratá? – Tiež ee.

Hmyz? – Komáre a muchy, ak sú moc otravné. A kliešte a mole. Ale páchať priamo insekticídu? Nie.

Kamene? – Srsly?

Obrazy? –

Odmocniny? – Ok, dosť, toto nikam nevedie.

Ďalšia vec, na ktorú som alergický, je bullshit. Ako napríklad to, že sme si kúpili niekoľko miliónov psychológov, sociológov a neviem čoho všetkého, aby sme dokázali, že sme normálni. A nekúpili sme si aj prírodu? Lebo aj v nej sa začala objavovať homosexualita (… ale v prírode sa objavuje aj kanibalizmus! To možno, ale v prírode sa objavuje aj dýchanie a nevidím ľudí protestovať proti dýchaniu …), a samozrejme, pred tým vraždení, skrytí a nenápadní homosexuáli si zo zadku vytiahli MILIARDY doláčov, aby toto všetko podplatili. Nechcem sa dotknúť Kuffovej inteligencie, ktorá počas tvorenia jeho výrokov odišla na nákupy alebo kamsi, lebo mám silný pocit, že počas toho rozhovoru rozhodne nebola prítomná.

Ale Kuffa má plné právo povedať svoj názor! A mimochodom, toľko dobra porobil …

A tým chcete povedať, že ja nemám právo kritizovať jeho názor? Žiadne množstvo dobrých skutkov bez ohľadu na ich kvalitu by nikdy nemalo byť dôvodom zakázania kritiky ich predstaviteľa. Kuffa má plné právo na názor a nikdy by som mu to neodoprial. Ale zároveň aj ja mám právo na názor na Kuffov názor, a ten presne vyjadrujem tu:

guess what

Facka slušným ľuďom

29.10.2014

Takto to nazvali predstavitelia aliancie za rodinu: slušní ľudia dostali od systému facku. A ja na to čumím a uvažujem: „A ja som facku nedostal, robí to zo mňa neslušného človeka? Nie. Nerobí. Ostatne nepovedali, že facku dostali VŠETCI slušní ľudia … ale, prečo im to dalo facku? Čím?“ „Ústavný súd im zakázal povedať svoj názor na to, čo je [...]

Báseň: Xaos dňa

18.09.2014

Ako vyzerá chaos bežného dňa v živote bežného človeka, ktorý nie je bežný, lebo každý človek má iný bežný deň, a deň beží a beží pre každého inak. V preklade: kašlite na to, užite si básničku. Konštruktívna kritika vítaná: Xaos dňa (Xaos II) Deň. Zobuď sa. Otvor oči. Začína každodenná rutina. Moc spánku nad snami končí. Telo sa pomaličky zapína. Sen, [...]

Smrteľná hlúposť!

22.08.2014

Ako to vypadá, keď sa KaK mieša do vedy? Úžasne! Ale k veci, nedávno vyšiel blog od štúdia, ktoré sa snaží (aspoň si myslím) byť trochu seriózne. Tu to je: http://filmstudio.blog.pravda.sk/2014/08/21/smrtiaca-lobby/ Myslím, že nebude od veci im zo pár vecí pripomenúť, napríklad, akým spôsobom sa nerobia články na úrovni Blesku či Topiek. – Začiatok preskočím, [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

yoshisnipo

Blog o čomkoľvek. Relatívne. Niekedy konkrétne, niekedy abstraktne. Autor tohoto blogu nezodpovedá za žiadnu ujmu na zdraví, právach alebo iných veciach, týkajúcich sa čitateľa blogu. Autor totižto vyjadruje iba svoj názor (a snaží sa, aby to bolo z textu cítiť)!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 53377x
Priemerná čítanosť článkov: 3140x

Autor blogu

Kategórie