Rant: Články, ktoré „milujem“

11. augusta 2014, yoshisnipo, Humor

Rád si občas pobrowsím po blogovisku Pravdy. Tu si prečítam názory, tam ich zopár pridám, potom mi tam vynadajú a je sranda. Dnes som mal zo pár vecí na srdci, ohľadom materiálu z úrovne crapposféry tohoto blogoviska. Inými slovami, mám potrebu vyjadriť svoj názor na niektoré typy blogov.

Legenda je nasledovná:

„Typ/názov blogu“

„Ako blog vyzerá.“

Poďme na to!

„Verš na zamyslenie“

„Toto je úplne nepodstatná trápna veta/súvetie s nulovou inteligenčnou úrovňou.

Občas sú

až dve,

pričom často

s veršom

nemajú spoločné

skoro nič.“

 

 

„Idem kričať NWO a prisúdim im čokoľvek vymyslené“

„Včera som zakopol o kameň, tak som zistil, že illumináto-jaštero-bilderbergo-rhotschildo-slobodomuraro-doplňtešitktorémuverítesem-jednorožce vytvorili z moču muchotrávok prístroj, ktorý funguje na princípe jemných vĺn, a z nacistickej základe na obrátenej strane mesiaca nám posúvajú kamene pod nohy a pokúšajú sa nás tým zabiť…“

 

 

„Generický spam 1“

„Blablabla“ – odoslané dnes o 10.00

„Generický spam 2“

„Blablabla“ – odoslané dnes o 10.05

„Generický spam 3“

„Blablabla“ – odoslané dnes o 10.10

„Generický spam veľa“

„Blablabla“ – odoslané dnes o 21.32

 

 

„Za červenú hviezdu!“

„Sajúz nezrušíli … kedysi bolo dobre, lebo bolo školstvo, felčiarstvo a ešte nejaká random vec zadarmo (akcia platí v obmedzenej miere pre veriacich). Ľudia v radoch na toaleťák mali ku sebe bližšie. Všetci boli šťastní a spokojní, a kto nebol, schytal niekoľko po papuli a spokojný bol až potom. A tí, čo si nevážili tento zázrak sveta, tí voľnomyšlienkári, to morálne bahno, ktorí chceli dokázať v živote viac, než byť obyčajný kúsok manipulovanej šedej masy, zmagorenej dosť na to, že verila v to, že dokáže ‚poroučet větru, dešti‘; tí zlí rozmaznaní ľudia, to všetko zničili! Do gulagov s nimi, jáj, keby ešte tak Stalin žil …“

 

 

Energetické bytie astrálneho tela emočnej dimenzie“

illimangel

(alebo ako to vidím ja)

fairy_tales3

 

Poznámka na záver:

Toto sú moje myšlienky pri niektorých blogoch a niektorých blogeroch. Možno sa tam niekto našiel, poprípade b tom našiel svoj blog. Ja to riešim najmä s humorom, preto poprosím, aby to tak aj bolo brané. :3